My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Wednesday, February 2, 2011

dan nyata..senyuman mampu make up anyday :)

kawan-kawan..senyuman tika gembira dan sedih

siblings..bond that will never break

senyuman gedik..bhahaha

ratu senyum..dulu kini dan selamanya

senyuman manis gadis-gadis jelita.bhahaha

senyuman bahagia


baby,memang truly make up my day :))

senyuman angel.hehehe..

senyuman indah dari seluruh dunia..enjoying it?;pp

salam kawan-kawan.haaa..2,3 ari nei aku asyik terpikir pasal senyuman aja.bagi aku senyuman tue ada kuasa..senyuman mampu ubati jiwa yang lara dan memberikan sejuta kegembiraan kepada sesiap saja.setuju?seriously..senyumlah.anda mampu menceriakan dan mendamaikan hiudp orang lain..perfect gift for millions of people without a single cent!

nak tau kenapa tiba-tiba aku sangat menghargai senyuman?takmau tau pon nak cita jugak..bhahaha.well..semuanya bermula dengan hari praktikal yang sangat horrible...aku kena berhadapan dengan orang ramai.well dah nama pon orang,macam-macam ragamlah kan.then,muncul this one evil lady yang sangat tidak menghormati orang laen..terjadi la tragedi..sedih sangat,menanges aku..yala,terkejut kot.first time hadapi benda-benda macam nei.anyways,let bygones be bygones.malas nak pikir dah. *sigh*
yang boleh buat aku teros kuat hari tue ialah rakyat-rakyat Malaysia yang sudi memberikan senyuman kepada diri ini..2,3 hari nei  aku memang banyak deal dengan orang time praktikal.alhamdulillah..walaupon ada ja yang kerek *sigh* senyuman yang aku dapat memang cukup untuk menjadi penawar dan memberi semangat pada aku..haaa,power kan sebuah senyuman?ya ya..aku jiwang.bhahahaha..anyways,aku da decide degree nati confirm seconfirm confirmnya aku TIDAK AKAN amik customer service..hoo tak sanggup i nak handle kerenah manusia nihh..

kesimpulannya..please smile everyone.tak susah pon..ingatlah,sebuah senyuman memberikan kebahagian dan seribu erti kepada orang lain. =)

10 comments:

  1. hahaha. malu la i punya senyum tuhhh. ishhhh. sory xbalas td! p stdy kat lbry,laptop x tutup :P

    ReplyDelete
  2. bhahaha..senyuman penuh kebahagiaan gitu ;p.ohh xpe2

    ReplyDelete
  3. hahaha. ceyt! yeye je kamu. hahah. tp amir xsenyum pon tuh. haa. sobss :P

    ReplyDelete
  4. alalala dye tgh pokus makanan lahh.mc d tuhhh..hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha. dye bab makan mmg fokus abes. but still xsenyum. haa. ety je y senyum. haa. dye xbahagia.. hehe..

    ReplyDelete
  6. haihh dye senyum dlm ati tue..ety tak tau.haaa

    ReplyDelete
  7. haha. nasib baik laa dye xbace blog. kalau dak,malunye aihhh. haha.

    ReplyDelete
  8. sure ke dye xbaca ety..hahaha =p

    ReplyDelete
  9. tanak kawan..then kita kawen mau? ;pp

    ReplyDelete