My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Friday, January 21, 2011

aku kena tag! =p

25 random things about me,ditag oleh cik etykus the bibiks.hehehe..here we go!

1.emm nama saya nur syafiqah binti ismail.cewah skema abes..
2.birthday 9 mei 1990.jangan lupa bagi hadiah!muahaha..
3.err..sekarang tengah praktikal.currently very very unhappy..arghh!
4.tak suka makan ikan.huhuhu..
5.boleh layan mp3 24/7 tanpa jemu =)
6.time jiwang aku ialah pada waktu HUJAN,pagi-pagi yang hening..haa time nei memang favourite time aku berangan dan berjiwang..
7.addicted dengan bulan penuh..sweet~ pehh memang layan abes la kalo tengok bulan penuh.tapi bukan keturunan serigala jadian ke hapa oke!
8.apa agi nihhh..my mom is my everything.walaupun bukan anak yang terbaek dan suka melawan..wahaha,ampun!
9.diri ini gilakan pink!ohh lala..tengok benda-benda pink boleh jadi gilak oo
10.kereta favourite kuh antaranya ialah mini cooper, Lamborghini,fairlady,swift,jazz..banyak agi sebenarnya,aku memang suka keta.tapi ilmu tue xbanyak la..hehe
11.gilak sama babies! they are so deym cute ^_^
12.tengah kumpul duet nak beli sony satio..any better suggestion?
13.aku benci menunggu dan benda yang yang tak pasti..ehehe
14.honestly..aku suka bersendirian.haaa..duk sorang-sorang..layan lagu ke wat apa-apa pon la.tengah mood nak bersendirian aku tue,aku boleh tak cakap LANGSUNG dan tak pedulikan pon orang kat sekitar aku.terok jugak kalo datang angin tue..hehe
15.suka tengok lelaki bermata bulat.contohnya pelakon razif hashim.err,xsure ejaan dan nama betol dia.ala dia pernah berlakon series gol and gincu jadi bf sazzy falak.tapi..malangnya,susah nak jumpa lelaki spesis nei  :(
16.suka lelaki yang macho,kurus dan tinggi.ditambah dengan nilai sense of humor,ala-ala mysterious gitu.ewahhh..
17.lagi benda yang aku gilak ialah asikrim.semua flavor la aku suka..tambah kalo sundae mc d tuhh,pehh..layannnn
18.im truly blessed dengan family dan kawan-kawan yang ada di sekeliling aku..mereka anugerah terbaek yang saya boleh dapat =)
19.dan aku suka pantai..
20.seorang yang agak panas baran,terlebih manja dan amat mengada-ngada..well,anak perempuan seorang.ehemm
21.umo saya 21 taon nei!yehh!
22.sejak makin berumur nei..makin kurang bercakap pulak aku.heh.hmmm
23.keras kepala..makin orang push aku makin ketegaq jadinya aku..biar la benda tue atas kerelaan aku sendiri..baru aku wat. ;)
24.tak tahan panas langsung
25.yes!dah last..saya anak ke 3 dari 4 orang adik beradik.fuhhh..the end.


8 comments:

  1. hahaha.. ;pp mcm mana ety leh start panggil puteri liin eh?tak ingat pulak

    ReplyDelete
  2. haha. ada satu masa dulu. pastu dah lama xpanggil. ni baru nk stat pgl blek :P

    ReplyDelete
  3. kenapakah?siyes lupa sbb apa ety panggil..hehe

    ReplyDelete
  4. haa. dah cite dah kat pomspring tuh. y pqah tye tuh. hehe.

    ReplyDelete
  5. alaaaa. adeee. cube selongkar balik haa.

    ReplyDelete