My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Saturday, April 23, 2011

Kabhi kushi kabhie gham

salam kawan-kawan..
ahaa..hindustan.yehh..haa jangan nak kutuk-kutuk okayy.da lama ta layan hindi nihh.nak wat cane,cite hindi sekarang langsung tak besh berbanding d0lu-d0lu punya.evergreen gitu.semalam tido lewat gilaaaa layan cite nei.tengok balek cite nei baru aku sedar betap beshnya cita hindustan dan betapa rindunya aku pada cita-cita hindi yang besh camnei.tarian nya..lagu-lagunya yang membuai perasaan..hero yang kacak dan heroin yang menawan..pakaian yang mempersona..cerita yang meruntun hati..lots lots lots lots of love..kekuatan ikatan kekeluargaan dan tak lupa juga..romance.. ^_^ pehh.rindu betul cita-cita hindi yang berkualiti camnei.dan agak pelik..tapi aku prefer shah rukh khan jugak tak kita sehensem mana pon hero baru.sampaikan waktu muda-muda dulu kalo tengok list pelakon takde nama si srk nei teros aku reject takmo tengok.haa..well membesar dengan movies dye kot. *_* amat menyedihkan aku cita hindi sekarang da tak macam dulu..sayang.cerita mereka ada pesona dan kekuatan sendiri bagi aku.mereka punya movies sekarang banyak unsur 18sx aje.well..cita melayu jugak.ahaks.hmm..what to do zaman berubah derr.. :)



No comments:

Post a Comment