My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Thursday, April 21, 2011

What the fish?erk

salam kawan-kawan..woo lama ta update ye.malasssssssssss punye pasal.macam biasa..anyway,aku sekarang suri rumah sepenuh masa tunggu mana-mana anak raja mahupun jejaka kacak bergaya with money masuk meminang.hua3..kidding.tapi kalau betul..alhamdulillah ;) why suri rumah?sebab i sekarang da bebas.weee :)


praktikal + report + presentation = ALL DONE .pheww!


anyway,pasal post kali ini iaitu 'what the fish?' tue,aku nak share pengalaman annoying aku waktu balik dari kl lepas wat presentation tue.'sigh' sedang mengantuk + geram + blur baru sampai dari kl di penang sentral,butterworth..aku pon melepak-lepak seorang diri kat seat munggu..tiba-tiba KLIK.macam petir,terang-benderang dunia seketika.aku pandang depan.seorang pakcik boleh tersengih-sengih sambil pegang fon dia menghala tepat ke arah aku.aku diam.otak tengah proses apa yang sedang terjadi.ciss..pakcik nei curik amik gamba aku ke?ohh bukan petir rupanya..flash fon dia.pastu ada kawan keja dia kot duk marah-marah dia sambil pandang aku.maybe marah dia sebab amik gamab aku curik-curik.aku diam lagik.dalam otak aku terpikir


'WHAT THE FISH?'
dia amik gambo aku ke?
nak marah ke hempas fon dia?
eh jap,kalo aku sound nati and wat nye aku perasan je cane?entah-entah dia amik gamba bangla kt belakang aku?eh?bangla ke belakang aku?
tapi,kalo betol bukan amik gamba aku kenapa fon dia menghala ke arah aku + flash +bunyi klik + kawan dia marah-marah?
bertenang syafiqah bertenang..apa nak wat nei?okay..jalan penyelesaian aku = jeling + wat muka marah + call mak aku suro cepat sikit


damn aku marah!memang ciskek betol bak kata kawan aku.siot gileeeeeeeeeee..tak hormat privasi orang betol la.apa masalah dia sebenarnya?please la repect privasi orang.bawak-bawak la bertaubat..pakcik nei bukan nya muda lagik!deymm deymm deymm..aku harap aku salah.nei la first time aku asa macam artis yang deserang oleh paparazzi.da xda orang laen ke dia nak amik gamba.haiyohhhhhhh..okayy,aku kena  bertenang.salam

2 comments:

  1. pakcik mane wehh? hurm..weh esok pas aku anta jeton,aku ngn die eksiden :'(

    ReplyDelete
  2. mana aku kenal..huhu.kurang asam gile.eh yeke?terok tak?lol

    ReplyDelete