My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Saturday, March 5, 2011

Jatuh chenta lagi dan lagi..



salam kawan-kawan..ya,aku jatuh chenta lagi..dengan hero video clip ini.dah berapa kali aku ulang.ulang.ulang.dan ulang.dan ulang.dan ulang lagi lalu mengulangi semula tengok video clip ini.sapa eh hero vc nei?yang aku ingat kawan aku penah cakap dye hero korea.sapa nama dia??da kawen belom?dia ada fb tak?formspring ke?lagi baik kalo ada num fon or boleh teros pinangkan je dia untuk aku?boleh x?boleh la..boleh la..pliss?bhahaha..ya,aku annoying and gedik.kih2..anyways,da 2 kali  dalam minggu nei aku mimpi aku kawen.petunjuk ke nei?first,dengan mamat nei yang memang aku minat.gagaga..kali ke 2 which is pagi tadi,some random guy pop out of nowhere.tak apa,aku tak kisah pon sebab dia hensem dan mak aii kaya betol dia.dalam mimpi aku tue,kami tinggal kat rumah yang super duper besar and happily ever after.pehhhh................................ini bukan cita rekaan ya rakan-rakan yang budiman sekalian.
ya,aku memang nak kawen awal..tapi..ishhh musykil betol la.hmmm..oke,selamat petang semua.esok keja~ *sigh*

No comments:

Post a Comment