My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Wednesday, March 23, 2011

years from now.

salam kawan-kawan..nei haa hayati lirik lagu aizat nei dulu okey.then,korang pikir


What will I be years from now
What will I wear, how will I look
I think too much, I think too much

Sometimes it’s scary over thinking
What you have or haven’t done
You think too much, you think too much

Will the rain smell the same
Will our loosing treacherous game
And the star much shine
The colours seem so blurry

Hiasan semata-mata.btw,aizat nampak sgt macho dlm ini gamba.kan?
Will I end up all alone
Without a shoulder to cry on

What will I be years from now
I have answered them but none have answered me
And when my time has come
I hope my last seconds in this life will have you
Will have you

Will the rain smell the same
Will our loosing treacherous game
And neglect most people who
Seems so worthy



anda tahu..sejak saya berkejaya nihh haaa kann..*pehh gaya da mummy jarum habis you*
anyways..sejak praktikal nei aku banyak terpikir pasal masa depan doe.haa..jangan maen-maen.orang da 21 oke,da golongan puluhan.s0bs!eh tersasar lagik..haa banyak pikir pasal masa depan you..contohnya

nanti aku kerja apa la..

adakah aku akan bahagia?

 adakah aku akan cukup matang?  

kerja aku nati best ke?  

   gaji cane bro?nak beli susu anak lagi..mekap lagi..nak kirim kat mak kt kg lagi..

 apa akan jadi dgn hidup aku?         

  kalo keja aku bosan mcm kt pejabat nei mcm mana der?

 hidup aku akan akan jadi mcm si A atau si B ke?

 nati kalo kena transfer kt negeri lain yg entah mcm mana life mcm mana?

 kalo ada perempuan ngurat husband aku mcm mana?

  kalo aku xberjaya mcm kwn2 aku mcm mana?

rumah aku bentuk mcm mana?neighborhood pulak mcm mana?jiran2?haihh

macam mana la life aku dgn suami..mak mertuaku lagik *kesan gosip rumahtangga di pejabat

  nati ada anak x?eh sebelom tue aku akan kawen ke?ada ke org nk eh..

 **most importantly,diri aku waktu tue bagaimanakah?adakah akan lebih baik atau sebaliknya? **

then,i come to my senses..TAWAKAL DAN USAHA.tue je..chaiyok!chaiyok!

No comments:

Post a Comment