My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Thursday, March 24, 2011

Mengejar dan Dikejar





salam kawan-kawan..hehehe.fisrt,nak mintak maaf okay kalo ada yang terasa.erkk.
okay..actually ada seorang kawan aku nei cita masalah cintan dye kt aku.sorry ye cik A bukan nama sebenar..just nak tegur secara halus je.nak depan-depan xberani xsampai ati sebenarnya.
anyways..kawan aku nei ada seorang scandal la kira.ikut trend remaja sekarang,berscandal-scandal nei perkara biasalah kan.tapi,dye cakap kat aku apa pon dye tanak terima mamat kurang bernasib baik nei sebagai bf.erkk.fine..the thing is.dye layan mamat kurang bernasib baik nei macam bf woi.dye seniri cakap kat aku mamat kurang bernasib baik nei layan dye macam kapel.ya ya aku memang konservatif sikit bab-bab hal nei.tapi bagi aku kalau lu tamau take the relationship to the next level as in 'couple',jangan la treat pihak yang lagi satu tue lebey2 baiya..bukan apa.tak baik,ada senior aku pon cakap kalo kita xda niat nak kat seseorang tue tapi kita ngurat dye just for fun,berdosa jadinya.ha..pikir2 la seniri kan.da jatuh bab mempermainkan perasaan orang beb.maybe ada yang akan cakap..


'ala..lelaki bukan semua baik.buat ape nak layan baik-baik'


tue lain kira.bukan semua tapi ada kan?err ada ke..ada2.think positive


xpon..


'tak main perasan orang pon,orang mainkan perasaan kita.i da tawar ati youuuu.'

nei aku xsalahkan sesiapa la.memang seconfirm-confirmnya lah patah ati tue SAKIT NAK MAMPUS.tapi tue bukan tiket kita nak mainkan perasaan orang lain.ALLAH ada kan?biarlah 'orang tue' terima balasan dye nati.my aunt selalu pesan,

'xpa..biar orang buat kita.janji bukan kita yang buat orang.'

ALLAH tue Maha Adil.percayalah..yakinlah..okay? ;)


anyways..nak dijadikan cerita.si scandal tue tarik diri.da tak sanggup kot.maybe la..then kawan aku nei mula la nak kecewa frust bagai.konon lelaki nei cepat give up la,nak main2 dye jela,apa la,bla bla bla..


aku : hg sayang dia x?


A : x


aku : kalo dia nak mintak kapel hg nak x?


A : x


aku : then apa yang hg sedeh-sedeh sangat macam orang putus cinta nei?dari hg siksa simpan dia tapi xkemana hubungan tue baik hg biar ja dia p.


A : aku bukan apa.da cakap suka aku.tunjuk la usaha sikit.nampak sangat dia nak main-mainkan aku.


aku : ...........


get the point?jangan salah paham wei..aku bukan nak burukkan kawan aku.aku sayang dia okay.dia memang kawan yang baik.just,dalam hal nei aku xsetuju dgn dye.maybe la dye betol mamat tue nak mainkan dye ja.tapi..itulah..perlu dinyatakan di sini.lelaki tue mintak maaf dan mesej kawan aku nei secara baik cakap dye da tak boleh teroskan.it's good enough for me.dah2..jgn la cakap aku bela lelaki sangat.situasinya sama kalo kawan aku lelaki dan scandalnya perempuan.got it?ya ya aku pon meluat dgn those jerk guys..dun worry k.hmm..pikir-pikir kan lah ye.peace yall :)

8 comments: