My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Saturday, August 13, 2011

heartless robbery in London riots


Assalamualaikum
aku asa ramai dah tahu pasal kes ni dan maybe ramai yang dah tengok pon video ni.memang sangat kurang ajar.hisyy..anyway,Malaysian please take note.especially kepada BERSIH tuuuuuu dan penyokong-penyokong dan rakan seperjuangan BERSIH tuuuuuuu.dah takda jalan lain ke selain demonstrasi?nak jadi macam apa yang jadi kat London tu baru nak reti bahasa?nei ke matlamat demonstrasi yang kononnya AMAN sangat tuuuu?pastu nak sound-sound polis pulak kan dah nama pon perhimpunana haram awal-awal lagi dah kena amaran.eh,emo pulak.tehee..renung-renungkan dan selamat beramal :)

p/s : aku tak undi mana-mana parti tapi aku memang tak puas hati dengan benda BERSIH ni

2 comments:

  1. saya sangat sokong!!!!! katakan tidak pada demonstrasi haram!! sangat tidak suka pada yang saja nk bermuka2 ni..xpuas hati bukan itu caranya..pegi pada yang boleh selesaikan masalah..bukan timbulkan masalah..

    ReplyDelete
  2. yehhhhhh!!!idup raja gopal!aku tak phm kenapa orang sokong.sanggup nak perjudikan masa dpn negara sniri.jd mcm london tu dia n geng2 dia sja yg ssh xpala.hissyy ni yg aku emo nihh.hahaha

    ReplyDelete