My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Saturday, August 6, 2011

lovely blog award

assalamualaikum
etykus ada tag something.pas sebulan baru pasan >.< muahaha..blog pon baru nak bernapasnya.hee..nei rules nya:


Here are the rules to abide accepting this award:
1. Post linking back to the person that gave you the award.
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 recently discovered blogs
4. Drop them a note and tell them about it

rule 1:berehh..

rule 2: 

random thing 1;
time berjiwang aku adalah waktu pagi yang hening dan hujan.


muahaha..bayangkan dalam pukul 8 pagi camtu,anda di kawasan atas bukit.tambah pulak bau fresh lepas hujan.peh.feel abes.layan pulak lagu-lagu cam when you say nothing at all,this i promise you dan truly madly deeply.ya,percayalah.aku memang jiwang.

random thing 2;
sometimes..actually most of the time bila bersembang dengan orang aku akan totally space out bila tiba-tiba ada something dalam otak aku atau aku tengah berfikir.xpon berangan.xpon teringat kat sesiapa.memang selalu gila jadi.gagaga..dan selalunya la orang yang aku tengah sembang tu akan perasan aku tak pay attention sebab tengok muka aku lain.HAHA.aku transparent sikit,so apa aku asa selalunya orang boleh perasan.aku akan cover aku space out dengan bagi senyuman tak ikhlas atau pon gelak tak kena tempat.xpon ulang balik fact yang dia cakap tu.hehe..

random thing 3;

jang geun suk tetap di hati apa hal pon :)

aku mungkin nampak suka gila mamat korea,cita-cita korea semua.tapi sebenarnya in real life,pilihan hatiku bukanlah spesis-spesis itu ;) sebab bagi aku muka mereka tak berapa kelakian.muahaha..jambu la senang cita.theehee

random thing 3;
penat da pikir ni..emm.oh yaa..aku suka tanya soalan critical thinking.soalan paling remeh yang boleh anda bayangkan.kinda annoying sebenarnya..hahaha.ada kakak kat tempat praktikal aku cakap aku suka tanya soalan macam anak dia yang umur 4 tahun tanya >.< aduh.malu sangat aihh..haha.

random thing 4;


mak aihh..baru 4 >.< haha..menangis beria sampai tersedu sedan tengok toy's story 3 tapi tengok nur kasih the movie selumber jek.hah.apa cita?haha.


random thing 5;


aku penah suka supupu kepada sepupu aku selama 2 tahun tapi move yang aku wat hanyalah add dia kat fb.nak like post atau komen degan dia pon tak berani.sebab,kalau aku jatuh cinta aku akan pendam.simpan dalam hati diam-diam dan harap si dia yang datang kat aku.poyo kan?ya.muahaha..

random thing 6;
tekanan pulak pikir..haha.gila tumblr sekarang.macam terapi diri dan minda tumbr ni.dan untuk suka-suka.jemputlah ke tumblr aku.moh le join ramai-ramai. ;)

random thing 7;
susah nak tido time malam.paling cepat aku tertido pon 1 jam.tekanan doe.tambah-tambah kalo esok big day macam exam kan.*sigh*

hah,beres!akhirnya.pheww pheww.hehe..next step is..to reward 15 blogs :D

5.jibab
7.raja gopal

10.nad
12.maya
15.atin

silalah wat anda yang ditag.randomly tag by me.hehe ;)

2 comments:

  1. yes...finally ko ngaku juga bout ur self..terutama no 3..kadang soalan ko tu maleh na jawab..

    yg no 2 tu ketara gila bila org discuss assignment, dia dok asek mengelamun..

    neway, i accept u as u are..i lap u as a lovely fren..

    ReplyDelete
  2. bhahahaha..ko prasan eh yaya?wah ta sangka ko pay attention kt aku.sobs sobs..haha.aku pon syg ko!! mcm byknya bintang-bintang kt langit.huhu

    ReplyDelete