My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Thursday, August 4, 2011

senior citizen

speechless T_T

assalamualaikum...
entah tiba-tiba lama tak upadate blog teringat pasal ni.teros upload gamba ni dan..sebak.peh.tambah pulak malam Ramadhan dan lewat tengah malam kan.feel abis..aku pulak jiwang.muahaha..anyways,its about senior citizen.orang-orang tua kata Melayu.hehe..aku suka tengok muka orang-orang tua.muka mereka macam bagi tenang.sejuk ja mata memandang.entah kenapa..aku pon pelik kenapa aku asa macam tu.and this picture wat aku asa sayu..pic ni macam bagi harapan yang ada someone yang akan sayang kita selamaya.tengok..kan dah jiwang.isk.anyway,aku nak pesan la kat anda-anda yang bertuah dalam muka bumi ni yang masih ada tok tokwan opah atuk dan sewaktu dengannya.sangat jeles dengan anda-anda yang masih ada tok dan tokwan..macam aku,dah takda tok dan tokwan untuk marah-marah aku..berleter..wat kuih bagi aku makan..balik kg time raya..dan macam-macam lagi.orang selalu complain orang-orang tua ni bosan,tak best,suka berleter,old fashion dan sebagainya.bagi aku,aku suka ja mereka berleter kat aku.aku suka ja ada dengan mereka sebab aku tau apa yang mereka berleter or nasihat tu untuk kebaikan aku dan mereka lebih tahu pasai hidup ni dari kita.siapa yang ada tok dan tokwan lagi dan tak reti tak faham bahasa tuk hargai dan respek mereka aku macam nak tampo laju-laju ja.haa..kan da emo. >.< last but not least,hargai mereka dan lebih penting,RESPECT.aku pon bukan lah baik sangat tapi respect lah beb.mereka maybe old fashion,tak best macam anda semua tapi mereka berhak dihormati dan aku bangga sebab aku dan adik berdaik aku dididik supaya amat menghormati orang-orang tua ini.salam ramadhan :)

p/s : buat arwah tok,bok,tok wan-tok wan.i miss you guys.a lot.sayang tak sempat membesar lama dengan didikan dan nasihat anda semua.couldn't resist myself by regretting it..semoga damai di sana..Al-Fatihah.

No comments:

Post a Comment