My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Tuesday, May 3, 2011

ada sesiapa nak ambil saya bekerja? =.=

salam kawan-kawan..


huuuu..setelah beberapa minggu menjadi suri rumah sepenuh masa aku terfikir nak cari kerja la der.'husband' kontrak,si MARA da nak abes kontrak nihh..pasnei dye da tak bagi nafkah sama aku.hisyyyy =.= cane nak sara hidup nei?mahu tak mahu..berat tak berat..terpaksa la kerja.wooo..takot woo.selain praktikal aku memang innocent der bab kerja.takda pengalaman langsung!lepas spm da masuk plkn.cuti sem da 'husband' si MARA tanggung jadik bertuah la aku nak kerja.haihhh..cane nak idop T_T anyways,sesiapa yang sudi nak amik aku bekerja sila hubungi aku di fb,twitter mahupun blog.gagaga..nak kerja!

4 comments:

  1. hey.. gud luck anyway for the findin job.. ;)

    ReplyDelete
  2. jadi lah bibik..ta pown jual pemadam getah kat tesco kulim..haha :)

    ReplyDelete
  3. xda idea lagik bernas ke wei?ciss abes la reputasi.oppss..haha ;)

    ReplyDelete