My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Friday, May 13, 2011

calon suami saya

salam kawan-kawan..
sebenarnya aku dalam dilema..baru-baru nei orang masuk minang.bukan satu, bukan dua,mahupun tiga..akan tetapi EMPAT.ya,EMPAT.hmmm..susah la macam nei.semua aku sayang.handsome-handsome dan kacak bergaya with money pulak tue.perhh..memang dalam dilema baii.mari kita lihat calon-calonnya..

1. Bradley Cooper

i just cant take my eyes off you!

ohh man..dia lelaki paling hot, stylo, macho, sempoi kat dunia nei.cewahh..he just made my heart stops everytime i look at him.ehemm..speaking pulak.anyway,dia memang perfect romeo aku pernah jumpa.ohh bebe!

2. Qushairi Razali ( Qi)

my sweetie pie

comel, sempoi, dan sweet.itulah Qi Razali.dia memang hebat..tak percaya?tengok list aku.dia sorang je kot mamat melayu yang berjaya layak ke list calon suami aku.heh..tak banyak nak cakap sebab aku patah hati terpaksa lepaskan dia kat yuna. :( huh..yunaaaa *nada sarkastik*.anyway,salah aku jugak.time aku dengan abang bradley atau nama manja aku kat dia, b dulu..aku gatal-gatal dengan Qi.hmmm..what to do.by the way Qi,i always tunggu you.you are my spare part forever.ehemm

 3.  Ashton Kutcher

he is soo coooooooool ;pp

Mamat paling cool pernah aku tengok.dulu sebelum abang bradley atau b, mengurat aku (ehemm) aku memang jatuh hati la dengan ke'cool'an dia.pastu pas kami break.im sorry ashton! :( then, teros dia kawin dengan demi moore tue.kesian dia kan?hmmm..

4. Orlando Bloom

one word, HANDSOME

Lelaki paling kacak dalam dunia.pehhh..memang tak ada sesapa boleh challenge kehenseman dia.aku penah jumpa dua orang mamat muka cam dia.haa..macam xpercaya kan ada lelaki melayu yang seiras dia.sorang kawan kat fb dan sorang lagik jual air time pasa malam kat kolej aku dulu.pehh..ingat lagik time tue memang beli air kat dia aje tiap minggu.pastu time nak bagi duet mesti nebes (nervous) lain macam.muahaha..

AMARAN!
ini hanya fantasi aku semata-mata..calon sebenar pilihan aku ialah calon-calon imam muda (perhh macam dorang nak pandang aku.heh.tak terasa..tak terasa) seperti imam muda nazrul ataupun imam muda hassan.imam muda fakhrul da kawen pulak =.= anyway,sorry guys sebab post kali nei memang gedik secara luar biasa.percayalah..aku tak macam nei di alam nyata.serious.tak tipu. tengok nei senyuman suci aku :)

4 comments:

  1. haha...calon suami nak omputih saje..perasan! hehe..

    ReplyDelete
  2. demi masa depan anak wehh..bru comel dan brilliant ;pp

    ReplyDelete
  3. amboiiiii. dorg masuk meminang ke, ko yg meminang dorg? hehehe

    ReplyDelete
  4. haha..isk xkan perigi nak cari timba rara =p

    ReplyDelete