My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Monday, May 23, 2011

boo boo nur kasih

salam kawan-kawan..


pehh aku memang xda perasaan.xda jiwa.xda emosi.xda raga.xda jantung,xda duet, dan sebagainya.tapi,yang nyata..AKU TAK NANGES TENGOK NUR KASIH baiii!!something wrong ke dengan aku?huwaaaa :'( xpe,at least kawan yang aku tengok pon tak nanges.dan dia pon cakap nur kasih TAK BESH.at least aku tak keseorangan dalam dunia nei.waktu tengah-tengah cita nei..aku terpikir.


asal asa bosan nei..


tapi aku pendam ja dalam hati.kang pelik pulak aku ja bosan orang lain feeling habis.then abes je cita aku beranikan diri tanya kawan sebelah aku..


"wei,asal aku tak rasa sedih/nanges nei?"


dia jawab,


"aku pon sama"


dlm hati aku..ada respon baik.so,aku tanya lagik,


"bosan kan?"


dia jawab,


"tula pasal.nyesal tengok"


pehh lega tak terkata aku.at least,bukan aku sorang dalam dunia nei yang xda perasaan.yeayy!tapi aku tetap risau sebab kawan aku cakap kalo xsedih tengok cita nei ada benda tak kena dengan diri.arghhh!yeke wei?yeke?tidakkkkkkkkkkkkk!!tapi tapi en..aku tengok toy story 3 aku nanges.haaaaa..


p/s : patut kah aku rujuk pakar disebabkan oleh ketiadaan emosi aku ini? :(

No comments:

Post a Comment