My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Tuesday, May 3, 2011

morning IS always beautiful =]

salam kawan-kawan..

homaigodddd..i LOVE it! ;pp


alhamdulillah..pagi yang indah lagi.ohh man..pagi-pagi memang waktu jiwang aku.aku pon pelik entah tiba-tiba sejak menjadi suri rumah ini (ehemm) aku suka bangun pagi.kadang-kadang aku pon pelik dan tanya diri aku sendiri,aku ke nei?gagaga =.= anyway..aku sangat suka waktu pagi.yalah,bayangkan..

angin menghembus lembut kedinginan pagi..uadara nan segar.burung berkicau riang.embun minitik dari tumbuhan yang segar menghijau..matahari menyinarkan sinar yang ceria..di sebalik kabus pagi,semua manusia bergegas memulakan hari mereka dengan seribu satu impian dan harapan.isn't it beautiful? *_*

kedinginannya.kabus.keheningan.kesejukan.sunrise..bonus kalau baru lepas hujan..dengan cuaca mendung.bau hujan yang still fresh.duhh..i love morning bebeh!and,bagi aku waktu pagi dimana bermulanya hari baru macam bagi seribu satu  harapan baru untuk hari itu.permulaan untuk segalanya..peh aku jiwang ^_^ by the way,aku prefer sunrise dari sunset. ;)

5 comments: