My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Thursday, December 16, 2010

abang,muka abang macam mr.i saya laaa..

arini wa and kawan wa (aku guna wa arini sebab nak nampak ganas sikit.sikit la) cadang nak lepak mc d.pehh,macam style je kan kami nihh.lepak mc d aje..hik2 :).anyway..yang mastermind nak lepak mc d tue boleh pulak mak xkasi last2 minute.ya,mak xkasi.tuk pengetahuan semua,di kulim desa indah permai nei kami still dilingkungi oleh adat resam and nilai2 timur yang amat tinggi.contoh..macam aku yang dikategorikan dapat mak yang paling sempoi aku taleh kuar sampai malam.senang cita,malam memang taleh kuar la.aku xkisah pon sebab aku pon berfikiran tradisioanal(hasil didikan mak aku) yang perempuan xmanis kuar malam,kan? *eh,da ilang word 'wa' tue..baru nak ganas..
anyway,back to the story..sampai mana tadi?ohh ya,maka wa and sorang agi kawan pon meneruskan perjuangan nak lepak mc d td.mc d baru bukak kat sini so excited sikit.wahaha..b4 tue wa p amik kawan abang wa dulu sebab wa nak p mc d nei pon abang wa yang anta.ya,wa takde lesen agi semua orang..huh.abaikan..dan si situ bermulalah ceritera chentaku yang lara..............(suspen x?)






seorang lelaki masuk(kawan abang wa) ke dalam kereta swift..ketika itu aku sedang meneliti text yang dihantar kawanku di cell phoneku(cakap dye da sampai mc d)..terpana aku seketika..


"Ya Allah..muka dye macam..",aku cakap dalam ati.
"mr.i laa..",aku sambung agi..


sepangjang perjalanan aku tersenyum..aku pon terfikir memandangkan aku and mr.i worlds apart,chenta kami macam susah nak bersatu..(cewah pahal aku sorang je syok kat dye) dapat mamat nei pon oke gak.tapi aku tau..itu hanyalah harapan.dye konpem da ada awek.aku pikir tuk ilangkan harapan tue.aku tanak kecewa agi.........


p/s:mr.i adalah seseorang yang aku minati dari jauh..oke,aku da asa aku nei pathetic pulak.sadis!

No comments:

Post a Comment