My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Friday, December 17, 2010

part time job

hoo yeahh..aku da ada part time job babe.nk tau apa..?jeng3..takmau tau pon aku nk bagitau jugak =p


"bangun,teman mak p market"..waktu nei pukul 8 a.m


"p mop lantai dapur,orang mai malu ja ada anak dara rumah kotoq'..selalunya pukul 11 a.m


"jom masak.p kupas bawang merah 5,bawang putih 3,bawang besaq 2 pastu tumis"..xpasan lak pukul berapa


"p sidai kain.arini panas terik elok,sayang kalo xsidai"


"xda keja apa p lipat kain.dah menggunung nak duduk pon xdak tempat"


"p cuci bilik ayaq.nk jejak kaki pon geli,berlumut bukan main"..yang nei aku xakan wat walau apa pon terjadi sebab aku xsuka.wahahaha..


"jom p minat(supermarket),syampu,sabun semua dah habis"


"kemas la sikit rumah aihhh.ada orang mai nak masuk minang pon balek lari habis rumah semak macam apa lagi"..saja ja mak aku psiko aku.so aku akan fobia tiap kali orang mai kalo rumah semak sebab aku takut orang cakap "isk anak dara pemalas.rumah semak" *sigh


"jom teman mak p kenduri.mak takdak kawan la"..sebab aku seorang sahaja anak perempuan yang ada


"tolong check kertas periksa(exam) budak-budak nei sat.yang tue kertas objektif.satgi bubuh markah sekali,jumlah(tambah) dengan kertas subjektif sama"..most of the time,aku xwat yang nei.haha


"kesian pokok-pokok nei.layu mati habis semua xdak orang nak siram"..ayat psiko tuk suruh aku siram pokok


p/s.nei ja yang aku ingat..ya,inilah part time job aku.tapi jangan terpedaya,aku suka skip keja-keja tersebut!hehehe..

8 comments: