My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Tuesday, December 14, 2010

we worlds apart,darling..

aku time umo 3 taon.comel kan?jgn nk jeles..

oke..arini,confession.huhu..aku ada suka,like,minat whatever kat seorang mamat nei..nama dye..rahsia.haha..oke,kita panggil dye mr.i.sebab apa?rahsia ag.muahaha..oke2,anyway balek kepada cita asal.emmm,aku asa la aku suka kat dye.unfortunately,kami..worlds apart.dunia kami berbeza.berbeza cane?emm..family beb.tamau cakap lebey2..tapi tula,famili.siyesly aku asa aku suka dye..da 2 taun beb..agak lama kan?bagi aku lama la.tapi of cos la aku ada suka orang laen gak dalam tempoh 2 taun tue.keh2..well,im not in any relationship so i'm free to do that okay..?haha..emm..sedeh nei.baru tengok fb dye..ape la dye pikir sal aku an?budak comot nihh menyemak idop je..wakakaka.xla,dye seorang insan yang amat baek bagi aku.emm,dye memang mewakili guy yang aku punya taste.uwaaaaaaa..sedey,siyes sedey. :(

6 comments:

  1. uihhh.. sapekah tu pqah? :P btw,anda ada curik2 widget saya kannn. hehe :P

    ReplyDelete
  2. someone..hehehe.haha!ya ampun bibik..biasala bik,budak bru belaja.blaja dr yg pro :)

    ReplyDelete
  3. alaa. sape someone tu? xkan ngn bibik pon nk brahsie :P well~ diampunkan! :)

    ReplyDelete
  4. rahsia jgk..muahaha.sini mna boleh citer :)

    ReplyDelete
  5. hah. tgu apa lgk. skype jom. hehe.

    ReplyDelete