My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Friday, December 31, 2010

new year♥♥fahmi♥♥shahrul

hye kawan-kawan..tak ada kaitan pon new year dengan dua orang nei.ahaa,aku tau aku lambat.anyway aku nak ucap tahniah jugak kat team Malaysia sebab menang piala Suzuki AFF 2 hari lepas.sampai cuti umum arini yaww..mula-mula aku macam tak percaya kita menang,aku pon terfikir macam media indonesia yang cakap Malaysia guna bomoh.ahahaha..sorry guys.just joking..Malaysia boleh apa,dah terbukti kita pon boleh menang kan?hehehe..dan aku amat terhibur menyaksikan game tersebut sebab dapat tengok kekasih hatiku,khairul fahmi.♥♥ weeee..aku agi suka norshahrul sebenarnya..tapi sebab dye da kawen maka aku terpaksa ketepikan perasaan tue.hisyyy~~ anyway,they really really roxx yaww!safee sali memang superb!.he's the best,beside fahmi of cos.tapi aku tak tertawan dengan dye.hehe..

♥♥ fahmi


ety the bibiks, i da tukar gamba fahmi. :)

shahrul.mata nye yang bulat amat menawan hatiku 

♥♥


aku suka tengok gaya safee setiap kali dye jaring gol,macam dalam gambar nei haa.style!

p/s:happy new year ya rakan-rakan.semoga tahun 2011 menjanjikan 1001 kebahagiaan,kejayaan dan keberkatan untuk kita semua.may ALLAH bless ^_^

7 comments: