My Hero ♥

My Hero ♥
Mr. bradley cooper =]

Saturday, December 11, 2010

Al-Fatihah.. :(

alrite..another lost.9/12/2010 kira-kira pukul 10.40 mlm,famili kami kehilangan seorang lagi ahli..my aunty.kakak sulung ayah aku..kami panggil arwah,caq.fortunately,aku ada kt sisi arwah waktu arwah meninggal..and beberapa orang sedara rapat.nasib baik tinggal dekat so bila anak arwah,sepupu aku call cakap arwah muntah darah and makin terok kami teros rush p.arwah memang da skait b4 tue..strok kalo xclap aku.arwah meninggal smoothly,right after kami baca yasin kt arwah.alhamdulillah..sedey sebab taun nei famili kami hilang 2 ahli.taun nei saja..bayangkan.first was my uncle,abang ayah aku..23/7/2010 ari tue..lagi sedey time tue sebab aku ta dapat tengok wat kali terakhir waktu arwah meninggal..ta sempat tengok pon.walaupon masa kebumi.xpala,da takdir..


daripada ALLAH kita datang,kepada ALLAH kita kemballi..AL-FATIHAH.

No comments:

Post a Comment